maandag 26 augustus 2013

Beterschapskaart

Een kaartje gemaakt voor een zieke vriendin.
Heb voor de kaart wit cardstock gebruikt. Het achtergrond papier komt van mijn favoriete bloc van de action.
De bloem heb ik gemaakt met een mal van Magnolia, de takjes komen van Marianne design.Het kwastje heb ik ook bij de action gekocht en het hartje bij Xenos. Als je goed rondkijkt kun je hele leuke dingen bij deze zaken kopen. Het hoeft dus niet altijd even duur te zijn. Voor de takjes en het kleinste bloemetje heb ik glanskarton van boekensteuntje gebruikt ( beurs Den Bosch) De grootste bloem heb ik weer van het achtergrond papier gesneden. De nestabilitie die ik gebruikt heb heb ik overgenomen van iemand dus weet niet uit welke serie deze komt.
Voor de magnolia stempel heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Gezicht en lichaam: E50-E51-EE53-E93
Jurk en laarsjes:  B04- B05- B06
Bloem: voor de steel G03 voor het hart van de bloem Y13 en de bloemblaadjes  R24-R29

2 opmerkingen:

  1. Ik zie dat het je gelukt is om weer op je blog te komen.
    Leuke kaarten zijn het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel José, maar moet nog het een en ander opnieuw uitvinden hoe het allemaal ook al weer werkt. Maar we komen er wel.

    BeantwoordenVerwijderen