maandag 26 augustus 2013

verjaardags kaart

Deze kaart had ik eigenlijk voor een uitdaging gemaakt , maar te laat met insturen. Het is een verjaardagskaart. Ga hem naar een facebook vriendin sturen.

Gebruikte materialen zjin:
Bruin cardstock waar ik met de cricut de vorm gesneden heb. Het hartjes papier waar ik dezelfde vorm maar dan iets kleiner heb gesneden komt wederom van de action ( was echt een heel leuk bloc)
De nestabilitie is de heart cicrles. De swirl is ook weer gesneden met de cricut.
Bingo stempel van Noor design. Waar ik de orchidee gekocht heb weet ik niet meer.
Natuurlijk weer een Magnolia stempel, Heb de standaard van Tim Holtz achter de kaart gebruikt.
Heb deze ingekleurd met copic's
Gezicht en lichaam ; E50- E51- E 53- E93,
Het haar : E31 en Y21
Badpak : RV09-RV19-RV66
Water: B00- B01- B02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten